Kızlar merhaba dün gece tam saat üç gibi kahvrengi yoğun bir akıntım geldi ve gün içinde de aralıklı devam etti neyse özelde takipli olduğum doktoruma yazdım nişan olabilir gelin bakalım dedi fakat biz eşim işten geç çıktığı için doktorun muayene saatini geçirmiş olduk bu yüzden aklımda soru işareti kalmaması adına devlet Hastanesi’ne gittik gitmez olaydım 😒 beni acil muayene odasında çatala yatırıp doktor hem parmağı hemde plastik bir vajina aparatı ile baktı daha sonra doğumhane kısmında başka bir doktorun bakması için yukarı kata çıkardı orda tam dört doktor beni tekrar çatala çıkarıp baktılar ve bir cm açıklık var aşağıda kan ve idrar ver doğumhaneyw çıkarsınlar dediler eşime de haber vereyim dememe rağmen ara haber ver eşyalarını telefonunu eşine bırak ve doğum haneye alıp gozetimde tutalım acilma olursa direk doğuma alırız dediler ben ilk tecrübesiligim ve eşimin yanımda olmaması nedeni ile ağladım ve idrar için çıkınca acilden eşime söyledim ozeldeki doktorumu arayıp devlet hastanesini terk ettim ve özel hastaneme geldim .
Kızlar kısaca şuan sancım yok nst de ama bir cm açılma var doktor bir iki güne sancı vs olmazsa gel takip edelim seni belirli günlerde dedi sizce doğum yakinmidir