Arkadaşlar çok ama çok korkuyorum 16. Haftamada kadar mide bulantısı yaşamıştım gecmisti şuan 24 haftalık gebeyim yeniden yavaş yavaş başlıyor gibi yani yemek yedikten sonra böyle bı mide bulantısı geliyor geçmesi için napicam önceden durdurabilecegim bişey varmı 🥺🥺🥺🥺