Tugba_nurk bebeğim 7 aylıkken 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Öncelikle kese ve kalp atışı için gideceğiniz zaman doktorunuzla emzirme durumunu sorun sizinki kendiliğinden bırakmış gerçi benim doktorum son trimester kadar emzirmeme karar verdi sonrası için son 3 aylık dönemde emzirmeyi bırakmamı söyledi her doktor Farklı yol çiziyor bu arada sütüm yok denecek kadar azaldı birinde hiç yok onun dışında bulantınız cok oluyorsa bebeğinize ve size bakması icin bir yardımcı belirleyin anneniz olur kardeşiniz olur kaynananız olur ama bi destekçi olsun bebeğiniz küçük çünkü bakalım bebeklerimiz ikiz gibi büyüyecekler nasipse Allah ın izni ile
Sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum