Merhaba arkadaşlar 18+5 haftalık gebeyim fakat bugün doktor randevum vardı.. 12 yıl önce bir trafik kazası geçirmiştim kalça kemiğim kırılmıştı doktorum normal doğumun tehlikeli olabileceğini ve sezaryen doğum yapmam gerektiğini söyledi bu beni çok üzdü bu durumu yaşayıp normal doğum yapan varmıdır ?