Nezihaaa Merhaba kızları. 24+1 haftalık gebeyim doğuma giderek yaklaşıyorum ve hâlâ nasıl doğum yapacağıma karar veremedim. İkisindende zaman zaman korktuğum oluyor. Fikrinizi almak isterim
Semaaaa1 Nezihaaa en doğru karar bebiş nasıl gelmek isterse bence 😊 bende çok korkuyorum ilk hamileliğim 32 haftalığız üstelik. Ama oluruna bıraktım. Başta tercihim tabiki normal doğum ama bebiş bilir :)))