İyi geceler anneler. Devlet hastanesinde sezeryan olanlar bilgi verebilir mi direk genel mi oluyor yoksa orda da belden iğne şansı varmı dikiş mi oluyor yapıştırma mı birde kac haftalıkken alıyorlar bu 3. Doğum olucak diğer ikisi özelde sezeryandı ama malum fiyatlar aldı başını gitti devletteki doktordan da çok memnunum. Biraz bilgilendirir misiniz ?