seymataner7 Kızlar sizdede şey oluyomu böyle bebek tek tarafta toplanıp karnınız aşırı sertleşiyomu? Bide bu aralar bende aşırı halsizlik ve uyuma isteği var şiştim baya burnum kocaman oldu 😂
bsra-25 seymataner7 benim bebiş com hareketli o hareket ettikçe tuvaletim geliyor. Birde sağ kaburgam çok acıyor. Onun haricin de bir sıkıntı yok şükür 😌
MSultann seymataner7 33 haftadayım canım ben erken dogum riski için yatış yapıldı.. Agrı sızı birsey yok birden sabah sancı oldu dogumu başlatmış. Tek sıkıntım gece gündüz çok çok hareketli olmasıydı. Hastade agrım varken bile tepiniyor içerde.
emirtosveannesi seymataner7 32. Haftadayim bazen kemikleri çok batıyor kaburgamın altına elimle sertliği hissediyorum heryerim sis benimde bacaklarım ayaklarım ödem suratım bazlama gibi 😁
Derya5866 bsra-25 aynı sıkıntıyi yaşıyorum ama benim sol tarafim çok acıyor anlamadım doktora gitmeme daha var sen sordun mu doktoruna
deryadefne09 MSultann merhaba inşallah biraz daha kalır benim de bebiş 32+3 her an doğurma riskim var evde yatıyorum ilaçlarla doğum engelleniyor korkuyorum
seymataner7 MSultann neden erken doğum riskiniz oluştu bir anda? Sancı nasıl bi ağıydı durdurmak için ne yapıyolar
seymataner7 emirtosveannesi gören herkes bana burnun kocaman olmuş diyo hakikatende yüzümü kapladı😂 doğurduktan sonra iner inşallah her yerimiz😂
bsra-25 Derya5866 benim randevum 3 Kasım da 🤦 daha önceden anlatmıştı doktorum ilerleyen dönemlerde nefes almakta güçlük cekiceksin bebek baskı yaptıkça sancın olucak ve alanı daraldikca kaburgaların da ağrı olucak diye. Ama ben böyle bir ağrı beklemiyordum. Çok can yakıcı çünkü.
Heyecanli_gebe1 Ben kendim neredeyse hiç kilo almadım karnım alıyo .ağırlaştırdı beni iş güç yapamıyorum yapmak istemiyorum keyifsizim bi de ben alt karnımda çok tekme hissediyorum ne alakaysa çözemedim
seymataner7 Heyecanli_gebe1 bebek makat geliş pozisyonunda olduğu için tekmeler altta. Benimde öyle kafa yukarda bacaklar aşağıda
Berelfgun seymataner7 bende 32+1im ğazar gecesi sancım oldu zaten hissediyodum pzt nstye girdim sancım çıktı progestana başladık dinlen dedi doktorum ama kasılmalarım oldu çok hafta sonu işk kez bide toplanmaya başladı bir yere
MSultann deryadefne09 İnşallah zamanlarını beklerler ya. Aceleci minikler. Hap demişin canım turuncu birsey nikardin mi ne yazıyor galiba omu seninkide
Rafaelli seymataner7 31 haftamızdayız, daha tamamlamadık 30+2, evet oluyo cok heyecan verıcı işimi bırakıb onu ızlıyorum ,daha cok geceler sertleşme oluyor burnum dudaklarım kafam kadar😃
seymataner7 Rafaelli valla ben heyecandan çok endişe duyuyorum toplanması falan iyi değilmiş diye duyuyorum :)
Derya5866 bsra-25 benim ki de öyle uyuyamıyorum yeri geliyor çok canım acıyor benim kontrolümde 8 inde erken gitmek istemiyorum rapor için mecbur o tarihi bekleyeceğim ama benimle paylaştığın için teşekkür ederim rabbim hepimize kolaylık versin
Ebru_cekin06 seymataner7 33 haftalim bende toplanma bi ara oluyordu bu ara pek görmüyorum 2yasindaki oglum cok yoruyor karnimin altina sanci vajinama baski oluyor cok oturunca ne cok oturabiliyorum nexe cok ayakta durabiliyorum hareketleri hafif bazen sertiste dedim gibi 2yasindaki oglum cok üzüyor Cook yoruyor bazen o uyudu vakit uyuyorum gece uykularim duzensiz uyuyamiyorum agriliktan
seymataner7 Ebru_cekin06 Allah kolaylık versin ya benimde 4 yaşında kızım var okula götür getir ders yaptır bütün gün yoruluyoruz malesef. Ama bence iyi günlerimiz doğduklarında daha çok zorlancaz sanırım
Ebru_cekin06 seymataner7 inşallah bu kadar yorulmayiz ya bazen bir halsizlik geliyor ustume bi ağrı sancı
Meyra41 seymataner7 bende 32 haftadayim 30. Hafta kontrolumde makat gelisti duzelirmi acaba endişem bu yonde doktor daha çok var döner dedi ama bilemedim