Kumsal35 aynı şeyi bende yaşadım diyebilirim canm. Ama benim sorunum doktoruma güvenmememdi. 9aydır gittiğim doktor sanki beni ilk kez görüyormuş gibi aa ayakların şiş gebelik Zehirlenmen var dedi acil idrar testi yaptırdım bişe çıkmadı çok şükür,sonra idrar tahlilinin yanlış yapıldığını,anlık idrarın değil 24saat boyunca biriktirdiğin idrarına baktırmamın lazım oldugunu öğrendik,24 saat idrarımı biriktirdim ve doktorumdan bagımsız olarak apar topar başka yerde yaptırıp değişik doktorlara hösterdik protein kaçağı varmı diye,yokmuş çok şükür. Şimdi 37+3 olduk ve tansiyonumu sürekli ölçüyorum. Yükseldiği an acil seZeryana girecegimi biliyorum.