Seher1316 Merhaba hanımlar. Hastane çantasını hazırlıyorum. İçinde banyo havlusu olması gerekiyor mu duş alma gibi bir durum olacak mı ve bebek için şampuan koyuluyor mu ?
Ela4810 Seher1316 ben kendim için bi tane havlu bir tane küçük şampuan koydum, normal doğum düşünüyorum, ağrı çekerken belki duş almak isterim diye koydum
Seher1316 2Meyve- DenizCeylin Çok teşekkür ederim 😌 ilk gebeliğim olduğu için bilemedim bende. Ve sosyal medyada hazırlanan o hastane çantalarını görünce bende mi tuhaflık var acaba dedim o kadar şeye gerek oluyor mu merak ettim 🥺
3babyannesy DenizCeylin kokar o zamana, göbeğinile su gelmeyecek şekilde kapatıp yıkayın demişti doktor bize 2 çocuğumdada yikadik sorun olmadi
DenizCeylin Seher1316 benimde ilk hamileliğim. Tecrübesizlik oluyor illaki. Araştıra araştıra bişeyleri öğreniyoruz😄.
Minigim38 4 gün oldu doğum yapalı sezaryan oldum zaten doğum yaptığın zaman ayakta cok duramıyorsum tansiyonun şekerin düşüyor bu yüzden biraz banyo yapmak zor gibi en azından benim için öyleydi🤭🤷♀️