Tugcecv bende artık hiçkimseye inanmıyorum çok yakınımız var , 7.aya kadar kesin kız demişler bebek erkek doğmuş ve 13. Haftada %80 85 erkek dediler benim bebeğime dün hastaneye gittim kendini göstermiyor bu kız dediler vallahi ben doğum yapana kadar kimseye inanmıyorum 😂😂😂