clover444 Demir eksikliği kansızlık ilacı kızlar bu ilacı kullanıp da mide bulantısı kusma yaşayan var mı. ben bu ilacı her kullandığımda kusuyorum ilacı bıraksam mı
Eldgrn clover444 doktorumla konuştum şurup yazmasını istedim ve şu an şurup kullanıyorum hapa göre daha iyi şurup ben de çok kötü oluyordum onu içtiğimde
Elifderin34 clover444 bu ilacı doktorum bana sabah akşam içmem için verdi fakat ben gece uyumadan önce aç karnına içiyorum çünkü ayıkken içersem gerçekten bulantı yapıyor uyuyunca hissetmiyorum en azından :) siz de deneyebilirsiniz gece içmeyi
egeninincisii Elifderin34 Ben de sizinle aynı durumdayım. Birini gece yatmadan içiyorum, diğerini sabah erken saate alarm kurup içip yatıyorum. Yoksa bulantı yapıyor.
cansualisa clover444 hayır asla bırakma meyve suyuylaaa iç kuzum portakal suyu al %100 olanından sıkma ya da kendin sık değerim çok düşüktü bunla düzeldi🌺
busegv O plastiği çok kötü bende içtim ve direk kustum. Gynoferon diye aynı olan başka ilaç var. Pembe jelibon gibi eczaneden gidip onu alın direk, onu içiyorum 4 aydır çok şükür hiç kusturmadı.