Simgecikk ilk haftalar hormonlara bağlı böyle sorunlar oluyor. Hafta ilerledikçe de iç ogranlar sıkıştığı için rahatsızlık gaz sıkışması olur yine. Aşırı oluyorsa yediğin şeyler gaz yapıyordur. Yemekle birlikte çok fazla sıvı tüketmemeye çalış. Ayaklarını üşütme 🥰