Alparslanmom Arkadaşlar yürüyüş yapmak istiyorum ama biraz ayakta kaldığımda karnım taş gibi sert gergin oluyo ve agriyo hemen uzanmak istiyorum hareket etmek bana yaramıyor 😔
Aysehatun Alparslanmom benimde ayagi kalkinca yuruyunce sanki asagi daha cok baski yapiyor sanki cikacak gibi bazende asagidan tekme atiyor gibi abi bi aci geliyor saniyelik bir iki saniye sonra geciyor bas gelis pozisyonunda bebeğim bu arada 36+3 haftaligim
Nagihanada Alparslanmom benimde öyle sanki çıkıvercekmiş gibi Otururkende sanki kucağıma oturmuş gibi oluyor 😁
Fairytale eCeCik valla bir odadan diğerine geçerken belim agrıyor değil yürüyüşe çıkmak..bakkala bile gidemiyorum.
Bsk2101 Hem öyle oluyor bazen de aşağı doğru çok baskı yapıyor kasıklarım sızlıyor ben de 10 dk yürüyorum dinleniyorum 15 dk yürüyorum dinleniyorum böyle böyle idare ediyorum
Alparslanmom Aynen alt tarafa da baskı yapıyor çıkacak gibi sanki 😐 Son ay ne zormuş sağ salim alsaydık bi kucagimiza bebisimizi🙏
Alparslanmom Ay kızlar 36+6 haftayim bir an önce gelsin istiyorum 41 lere kadar beklemeye halim kalmadı ölü balık gibi geziniyorum ortalıkta 😁
YagmurSahin Alparslanmom anlatılanları yasıyorum bırebır 🤪 36+5 suan bende 39-40 haftaları görmek istemiyorum. Sımdı bıle gelebılır yanı can atıyorum doğurmak için. 🤗
CansuDemir Alparslanmom Benim zaten yürümem yasak yani yürüyüş manasında yasak. 36 haftalık olduk, 2 haftadır mesela mutfağa gittim 5-10 dk tezgahta işim var hemen semsert oluyor karnım.Sonra geçiyor.