Kızlar 9 ay boyunca hem devlet hem özel takipliydim doğumum sezeryan tuzla devlette gerçekleşti canım doktorum ezgi ere sonsuz teşekkürler devlette olupta bu kadar ilgili olan çok nadir doktor gördüm tanıdım..Yakın olan herkese tavsiyemdir..Özel imkanı olmayan kesinlikle gitsin..Ayrıca tuzla devletin özelden hiçbir farkı yok hepsi ayrı ayrı o kadar iyiydilerki Allah bin kere razı olsun..