Jejee 40+4 gunluk hamileyim acikligima bakmak icin muayne oldum hic acikligim yok diye doktor kendisi zorlayarak 2 parmak aciklik yapti bunuda kendisj soyledi ben yaptim diye muayne sirasindakanama oldu eve geldigimdede kanamam vardi ama mukuslu birsekilde bunu yasayan varmi hastaneye gitsemmi bilmiyorum
Dua Jejee canım benim mıayenemde de kan geldi doktor söyledi gelebilir diye normal aslında ama mukuslu olmasını bilemem nişan da olabilir
Jejee cemilev bende yeni ogrendim acikligina bakicam dedi sonra zorladi baya 2 parmak aciklik yaptim dedi suni sanci vericekti ben kendi agrimla dogum yapmak istiyorun dedim pazartesiye kadar son eger olmazsa yatirip suni sancivericem dedi
Jejee Batinseda cok kotu oldum ya herkese yapmiyorum bunu dayanamaz herkes falan dedi . normalde cati muaynesi falan bu kadar acimiyo
Dua Jejee yok canım doktorun parmağında gördüm biraz biraz da iç çamaşırıma geldi sonradan ama pes dolusu değil
JeyranAhadova Jejee ben catı muayine oldu ve siz soyleyen gibi, 1 saat ichinde yarı ped kadar geldi. ondan sonra sizde neler oldu?
Jejee Dua doktorun elide kan icindeydi yani nolucak boyle bilmiyorum bugun gidince gerekirse sezeryanla alin diycem hergun korkuyla uyuyamamaktansa olsun bitsin artik
Busrasahin7714 Jejee nasil gunun gecti ondan yaptim diyor yaa 42. Haftaya kadar yolu var. ben ilk oglumu 41. Haftada dogurdum. Hic bir sorunda olmadi cok sukur. Boyle bir uygulamayi da ilk defa duyuyorum