Kızlar ayrıntılı için özele gittim 1.500 tlye bakıldı doktor çocuğun kalbinde parlaklik olduğunu söyledi gösterdide minicik bişey ne yapacağımızi sorduk çokta önemli bişey değil durumumuz varsa DNA testi yaptırın dedi neden durumunuz varsa yaptırın diyor durumu olmayanlar ne yapsın? Kafam karıştı böyle bişeyle karşılaşan varmi bunu yaşayan veya çevresinde varsa duyan bana yardımcı olurmusunuz