Arkadaşlar bormalde 32 haftada çalışabilir ya da çalışamaz raporu alabiliyorz ancak istenirse doğum iznini erken de başlatabiliriz değil mi ? Yani 27 - 28. Haftada ayrılabilriz değilmi sadece doğumdan sonra izinim hemen biter sonrası az kullanmış olurum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?