Arkadaşlarım güzel hamişler Onurun bakın bey bile demiyorum neyinden memnun kaldınız acaba gerçekten merak ettim ve bu kadar baştan savma bir doktorun neyini tercih ediyorsunuz samimiyetle soruyorum çünkü ben gittim ilk 5-6 dakikada beni başından savdı hemen şikayet ettim hemen hastane benden öyle bir özür diledi ki ben doktoru değiştirdim Reşat Beye gidiyorum hem ileri yaş gebe doktoru hem daha tecrübeli hem daha babacan aşırı aşırı memnunum ve de aşırı aşırı tavsiye ederim çünkü hem kendimizi hem de bebğimizi doktora emanet edicez değil mi bizi 5-6 dakikada başından savan başı buyruk bir doktora emanet edemeyiz hadi kendimiz neyse de karnımızda can var bir tane evlat var nasıl emanet ederiz