Kızlar ben 32. Haftada çalışabilir raporu almıştım. O raporda 37. Haftaya kadar çalışabilir yazıyordu zaten en son çalışacağım tarih 4 ekim ya i 37. Hafta oluyor ondan sonra izne ayrıldım ama başka rapor falan bise almadım gerek yok denildi. Doğru mu bide bebek doğunca ne raporu alacağım kalan günler için bilgisi olan var mı? Doğum belgesi yetiyor mu