xhaticex Kızlar birkaç gündür ön dişimde hassasiyet var soğuk şeyler tüketince sızlıyor. Var mı aranızda diş hassasiyeti yaşayan, nasıl önlem alabilirim?
Snglseyma xhaticex merhaba bende ay ı şeyi yaşıyorum dişlerimde iç tel var üstelik doktora gittim dedi hamilelikte normal etler şişer sızı olur bunlara alışman lazım dedi korkma dedi telde sıkıntı yok dedi
seyma9188 xhaticex Bende diş eti kanamaları oluyor.Hormonlardan dolayı oluyormuş böyle şeyler. Dişlerimi düzenli fırçalamaya,aşırı soğuk ya da sıcak şeyler tüketmemeye dikkat ediyorum.