Siyahincim_08 Eşim babasının ismini istiyor iki isim olarak koymaya çalışıyoruz bakalım snuç nolacak 🙃
minik_kusum Ilk’oglumun ismi EFE Ikincisi yolda EDIS dusunuyoruz Ben tek’isim taraftariyim cift isim sevmiyorum 💙💎
MaviDeranHazal Simgecikk vallaha ne zor şeymiş erkek çocuğa isim bulmak 🥲Mavi ve Diren isimlerini beğendik ama kimliğe Gıyasettin yazarsak da şaşırmam kararsızlıktan ölücezzzz 21+2 olduk hala isim yok . Bebem seslenip kendi adını kendisi koycak yakında 😁
Aysegller Göktuğ olcak inşallah ❣️ bu ismi ilk kez duyduğumda aşırı beğendim etrafımda hiç duymadım oğluma özel olcak derken 2021 de en çok konulan erkek isimlerinden 6. Sırada olduğunu öğrenip çok şaşırmıştım 😊
Sinem57 Simgecikk ilk defa yazicam bir yere inşallah 2 haftaya kadar kavuşacaz sagsalim 💙MEHMET ÖMÜR 💙