Elaeyl Bu raporu aldıktan sonra yıllık iznimizden kullansak, 5 hafta yine dogum sonrasına aktarılıyor mu arkadaşlar Aksi takdirde yıllık iznim yanacak Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim, teşekkürler
Mer93 Elaeyl ayrılamazsınız rapor yada senelik izin yerine doğum iznine ayrılmanız lazım 32 olmadan kullanmalısınız
Elaeyl Mer93 tüh ya çok saçma gerçekten Boşuna yıllık iznim yanacak Sonuçta rapor almıyorum ki kendi yanacak iznimi kullanmak istiyorum.
Elaeyl Mer93 bende 35. Haftada ayrilir bir daha iş e gitmem diye düşünüyordum son haftalarda daha da ağırlaşirm diye sabrettim