[silindi] 37. Haftamdayım o artik hep olacak toplanmadan ziyade kasilmalariniz başlamış bi bölge de top gibi sert şişlik oluşturur bi yarim dakikaya yakın sürer sonra kendiliğinden yumuşar, genellikle sırt üstü uzanınca ya da düz ayakları uzatınca olurdu bende. Bu gayet normal sadece süreleri önemli kasilmaniz 1dakikadan uzun sürüp çok sık aralıklarla oluyorsa doktorunuza danışıp NST ye girebilirsiniz. Diğer türlü gayet normal kabul ediliyor. Magnezyum takviyesi ve günde 1 adet maden suyu tuketmenizi oneririm🙏