Ben de 9 haftayım,hep yorgunum ve gözlerim sürekli yanıyor,uyku istiyor. Gündüzleri 1-2 saat kestiriyorum sonra gece uykusu.Ama uykuya da çabuk dalamıyorum hiçbir saatte. Ve migrenim olduğu için de fazla uyuyunca başım ağrıyor.Benim için kötü bir dönem. İnşallah geçicidir.