Gizem1_ Kızlar bundan iki gün üst üste bebek hareketlerini hissetdim bayağı yoğun bı şekilde ama iki gündür hissetmiyorum .normal bir durum mu .hani hissettim derken öyle pıt pıt şekilde falan . tecrübeliler yorum yaparsa sevinirim 😍🌼🧚🏻♀️
Edafmo Gizem1_ canım 24-25 haftaya kadar sürekli olarak hissetmemek normal. Ben 20+5teyim aynı endişeden doktoruma gittiğimde böyle söylemişti. Asıl problem 2 3 gün hiç hissetmemen, eğer öyle bişey olursa gel demişti
Nutelllaa Gizem1_ benim ikinci gebeligim bende iki gün hissetmedim dün gecden belli tekmeliyor düzeldi geri canım 🥰
EfnanUmay23 Gizem1_ bizde 19.4olduk hareketlerini sürekli hissediyorum 🙈 arada hiç yok ama uyuyorlarmis gündüz uyku saati çoğaldığı içindir yaziodu korkma☺️
Gizem1_ Edafmo siz hergun hissediyor musunuz ben bazı günler hissediyorum bazı günler hiç hissetmiyorum
Edafmo Gizem1_ bende bazen dışardan dürttüğüm bile oluyordu geçen hafta, ama bu hafta daha da sık hissetmeye başladım
mucizeeem03 Nasil birsey hissediyorsunuz? Ben 20+5 im ama hissetmedim veya hissettim ama anliyamadim..
Gizem1_ mucizeeem03 canım böyle damar atıyor gibi oluyo ama arada hep deil sanırsam biraz daha buyumesi lazım hissetmemiz için 😍
EfnanUmay23 mucizeeem03 karnında dalgalanma oluyor sanki elinle arada kontrol et mesela konuş yada tatlı biseyler ye sonra bekle benim öyle oluyo artık eşimde dokundugnda hissediyo 19+4 uz☺️