HavvaSonmez03 Merhaba Hanımlar , Gebelik fotoğrafı çektiren varmı acaba çektiren varsa kaçıncı haftada çektirdiniz ? Biz 30+1 olduk göbüş fazla belli değil daha 😁
Nazlimom HavvaSonmez03 ben 36. Haftada çektirdim normalde 31-32 de çektiriliyor 38 de sezeryan oldum baktım karnım daha belli olmaz 36 da çektirdim😂
Eminasmom HavvaSonmez03 Valla ben baya geç çektiğimi düşünüyorum bu gün daha yeni cektim ve doğumuma 14 gün var 😂😂 Allahtan çekerken doğurmadım
HavvaSonmez03 kahvesever__ göbüş belli miydi o haftalarda ? Bende 32 , 33 e kadar beklemeyi düşünüyom fazlada geç olmasın diyorum 😂
HavvaSonmez03 Nazlimom bende öyle olcam gibi gözüküyo bi kaç hafta daha beklim çektirim diyorum ama göbüşün çıkacağı yok 😂😂
HavvaSonmez03 kahvesever__ aynen canım vallah erken doğum yaparsam diye düşünüyom bi yandan da 1,2 hafta beklerim olan göbüşle çektircem artık
Eminasmom HavvaSonmez03 Zaman bulamadık eşimle bide hava soğuk falan derken bu gün çok güzeldi hava burda güneş vardı dedik bari bu gün yapalım bu işi bitsin 😂😂 ama sen benim gibi geç kalma ben kızımda 34 haftada falan cekmiştim en geç 35 Çek bence benimki biraz tehlikeli oldu 😂😂😂😂
HavvaSonmez03 Eminasmom 33 e kadar beklim diyordum 34.35 e kadar beklim barii teşekkür ederim canım Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin Bebişi inşallah ❤️
-ezgi- Merhabalaar 😊 hamile ve yenidoğan fotoğrafçısı olarak söylemek isterim ki ‘çekim için en uygun aralık 28. - 32. Haftalar arasıdır’ Neden? Çünkü sabırsız minikler olabiliyor.(33. Haftadan sonra bebişler gelmek isteyebiliyor. çekimden bir önceki gece doğan bebişleri ve bebişi doğmasın diye hastanede yatması gereken anneleri gördüm 😊) -hareketlerinizin kısıtlanması ( karnınız çok büyümese bile belirginleşmeye başladığından itibaren,‘bebeği rahatsız edeceğiz’ düşüncesi ile istemsiz bir koruma güdüsü oluyor annelerimde. Bu da sizin çekime mesafeli durmanıza yol açıyor) aniden şişen burun,yüz,el,bacak,ayak bileği ve genel kilo artışı ( hepsi çok normal fakat sizlerin alışkın olmadığı bir haliniz olduğu için, fotoğraflarda mutlu hissetmeyebiliyorsunuz 😊) fotoğraf teslim süreleri ( mesela benim hamile çekimlerimde teslim sürem 30 gün. bu durumda sizin çekimden sonra foto seçimi yapıp+30 gün düzenlemeleri beklemeniz gerekiyor. O sırada bebiş gelirse foto seçimi ya da teslimden sonra paylaşım yapmanız istediğiniz doğrultuda gitmiyor 😊) -
HavvaSonmez03 -ezgi- teşekkür ederim aydınlatığınız için bende erken doğumdan korktuğum için acele ediyorum en uygun ozaman 32 hafta mı diyosunuz ?
-ezgi- HavvaSonmez03 Rica ederim 😊 bizimle tanışmak için sabırsızlanan bebişler hep var 32. Haftayı geçmemekte fayda var . Tabii doğumdan önceki gün de çekim yaptığımız oldu, bazen aylar öncesinden bazen son günlerde denk geliyoruz ailelerimle 😊 güzel anılarımız olsun hepimizin 🤰🍀