sefikaDeveci Sabah aksam midem yaniyor aç olsamda tok olsam da dayanılmayacak gibi duramıyorum artık 😣😣😣😣
Belissima sefikaDeveci benimde midem bulanıyor aynı haftadayiz. Bebeğiniz doğum pozisyonunu aldı mi. Benimki ters başı midemi zorluyor
BabyDrs sefikaDeveci yutkunmakta bile zorluk çekiyorum gaviskon kurtarıcım olduuuuu yanımdan ayırmıyorummm anın da etki😍😍
BurcuakirGlec Aynen 1 ayda 3 gavisgon bitiriyorum bugun 4 tane daha yazdırdım çantamda gezdiriyorum gece uykumda bile midem yanıyo başucumda hemen içiyorum çok kötü bişey gavisgon hayat kurtarıcı gerçekten 💪
sefikaDeveci BurcuakirGlec gaviskon kullanmadım hiç ben doktoruma söyledim o bi şekilde idare edeceksin dedi
BurcuakirGlec sefikaDeveci gaviskonu bütün doktorlar veriyo zararı yokki dayanılacak birşy deil nasıl dayanıcan ayrıca neden doktorun dayanmanı istiyo çaresi varken 😒 herkes kullanıyo yani Süt iç bari yudum yudum oda iyi geliyo yandıkça 1 2 yudum iç
Bebeklerim Bende aynı sekildeyim yanma sorunu yasiyorum cok kotu kusmadan beter ve ben daha 21 haftaligim 😐😐
Sinemd4 Gaviscon bile çare değil bana aç tok gece gündüz bizde aynı durumdayız 35+5günlük yaklaşık 2haftadır böyle durum😢 süt dışında her yolu denedim geçmiyor benimki
Annelerinannesi Bugün benim de midem yanıyor ve ölecem gibi resmen. 34.haftadayım ve şimdiye kadar ilaç kullanmadığım için ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. 🤷🏼♀️
mucizem61 bende 32 haftadayim ama bayadır bu yangın var bende gaviscom da beni kesmiyor çok kötü bi his uyutmuyorda annelere sorsan miden yanıyor bebeğin saçlı olcak diyorlar 😊
Cerenora Sormayın kızlar 33 hagtalığım. Midemi aldırasım var. Sanki midemin üstünde kaldırım taşı var öyle bir baskı. Uykudayken başlıyor afedersiniz sabaha kadar kusuyorum. hiçbir şey yiyemez oldum bebeğim de kilo almıyor zaten beslenemeyincw iyice geride kalacak diye çok korkuyorum😢