Prensprenses Bugün gecikmededki 2. Günüm ve beta hcg 2.67 çıkmış acaba yükselirmi Yoksa adet olurum düşermi ama gecikme olmazdı hiç 2 ay öncede kimyasal gebelik yaşadım buda mı öyle acaba
Sibelselim Prensprenses Benimde bir kere 5 gun gecikmeye 1.20 cikmisti.adet olmuştum. Hamilelik icin 5 ve uzeri olmasi gerekir diye biliyorum. Yükselir mi bilmiyorum