Bizeybi Ayım bitti ama henüz ismi hakkında hiçbir şey beğenemiyoruz. İsmet istedim ama bu devirde kimse küçük çocuklara koymadığı için yaşlı ismi gibi diyorlar… Halbuki eski hatıraları yaşatmak güzel olurdu.. Yiğit düşündük o da eşimin içine sinmedi. Siz ne koyacaksınız?
havvaana Bizeybi arkadaşım yiğit vefa koydu. Bence ismet de güzel masum günahsız anlamına geliyordu galiba
Bizeybi havvaana hem Yiğit hem Vefa arasında kalıyordum ne güzel koymuş😅 ama eşler de bir noktada söz hakkına sahip onu unutuyorum arada..😅
Meltemtml Ben kendi babamın ismini koyucam daha doğrusu eşim istiyor ben istemiyorum Hüseyin babamın adı 💙
Married19_Mommy23 Eşimin adı ‘aykut’. Hep oğlum olursa onun isminin tersini koymak istedim. Şükür rabbime nasip etti. Kutay💙 olacak ismi. Şükür eşimde anlayışla karşıladı. Soyadını ben ismini sen koydun der hep🥰🤲🏻
Bebisinizz Bizeybi Yiğit Hamza çok güzel isim bence, Yusuf ismi de çok güzel Ömer de olabilir bi düşünün🥰
havvaana Bizeybi hahaha arada kalmamak içinya ikisini de koyacan ya da ikisini koymican galiba 😂 evet isimleri yaz küçük kağıtlara kapat eşine çektir bakalım ne çıkacak 😁
ftmdyn22 Bizeybi benim oğlumun adınıda eşim koydu ben Deniz istiyordum oda Muhammed Kerem istiyordu küçüklüğünden beri hayaliymiş bende kırmadım o yüzden Muhammed Kerem olucak 💙☺️
MinikBebekler Bizeybi eski isimleri ben de seviyorum ama her çağda akranlarıyla arasında uçurum olmasını istemezdim. Ömer, Hamza, Enes, Fatih tarzında isimler tercih edebilirsiniz bence. Yiğit değil de Yağız daha çok hoşuma gidiyor benim ☺️