melikee16
Bilmiyorum internette araştırırken denk gelmiştim memnuniyet olarak rami hastanesi nehir hanım galiba bir arkadaşımız yazmış,
Duygu hastanesine ablam gidiyor memnun ama hangi kadın doktor olduğunu bilmiyorum dilerseniz sorarım.
Mine hatiboğlu var benim daha önceden gittiğim ücreti aşırı fazla aşıyor bir yerden sonra insanın bütçesini ama çok iyi bir doktor.
Erkek olur derseniz gop kadın sağlığında fahri bey var ben doğumumu orda yapmayı düşünüyorum 🌸