bsrncndn öncelikle teşekkür ederim darısı size inşallah 🤲 ilk önce tavsiye edeceğim şey yataktan falan kalkarken acele etmeden ve eğilmeden hafif yukarı bakarak kalkın bu çok fayda etti basini egdiginde daha zor oluyor yüksek bel kilot alın mutlaka depend aldım fakat kullanmadım kanamam çok olmadı cocuk bezi taktım tabii kişiden kişiye değişiyor birde mümkünse pijama takımını fazla alın çok terliyoruz ve gerçekten terlemek çok iyi geliyor narkoz atmak için spiral bile olsa birsey daha ekleyeyim mutlaka yelek çorap giyin ve üstünüze iyi örtün yoksa çok sancı yapıyor farkında olmadan üşütüyoruz sicaklasanizda üstünüze mutlaka örtün ve kahve mutlaka tuketin ekmek cok az yiyin tuvalet sorunu oluyor yogurt yiyin soguk olmasin ama ben hastanede cay meyvesuyu kahve ve biskuvi yedim hep cok sukur gaz cikarmakda iyi oldu tecrübelerim bunlardı 😊