Bebek icin faydasına dair bir sey diyemeyeceğim ama daha dün doğum yaptım. Normal doğum yaptım artık dayanamıyordum ağlıyordum son zamanlarda. Bebegim suan yenidpgan yogunbakiminda süt götürdüm. Ben oradayken bi anne daha süt getirdi sezeryanliydi kendisi ve zor yürüyordu. O zaman dedim evet cok sordu ama iyiki normal olmuş doğumum. Sizin ve bebek için bi sıkıntı engel yoksa normal doğumu tavsiye ederim