Elifkaya58 Merhaba kızlar 38+4 haftalık hamileyim. bugün doktor randevum vardı dün akşamdan sabaha kadar karnımda çok kasılma oldu kasıklarımdan belime bacaklarıma agrı iniyordu hep. Bugünde doktoruma söyledim nst den sonra bakalım dedi ardından nst de sancı çıktı alttan muayene etti 2 parmak giriyor dedi. Acile yönlendirdi beni 2 saat durduk acilede sonra nstye bağladılar az sancım varmış birde gene alttan baktılar çatın az dar ama doğumda baskı oldukca açılır dediler yatış demişlerdi evde sancını bekle su nişan vs gelirse gel dediler ama alttan muayeneden sonra kahverengi akıntı geldi şimdi doğuma az mı kaldı anlamadım bende bana bir fikir verirmisiniz böyle birşeyle karşılaştınızmı acaba nasıl oluyor
Dua Elifkaya58 ben de 38+4 ün canım bikaç gün önce çatı muayenesi oldum olmadan doktorum uyardı muayeneye bağlı kanama olabilir bikaç gün lekelenme gelebilir dedi ve dediği gibi oldu normal yani ayrıca 2 cm açıklık var dedi bana da
Elifkaya58 Minikanne06 kahverengi bir lekeydi o anda alttan baktılar ya hemen sordum oda bakınca oluyor nişan değil dedi anlamadm bende