[silindi] belki biraz saçma olacak sizin için ama ismin içinde “gül” kelimesinin frekansını çok iyi duymadım. Etrafımda ismi gül olan ya da içinde gül kelimesi geçen kişilerin hayatlarında da böyle olduğunu gördüm. özellikle aile hayatında negatiflikler oluyor diye duymuştum o günden beri gül olan isimleri düşünmüyorum bile😀😀tabi batıl bir inanıştır belki ama ben uzak duruyorum 😃😃