Elifnkaya Kizlar 39+6 40 haftayı mi doldurmuş oluyor 39 haftayı mı ? Hala sancı su falan bir şey yok normal doğum gözüküyor doktor geçen hafta bir hafta sonra gel demişti hiç bı belirtim yok napmaliyim
eminedlbz Elifnkaya sizinle aynıyız bende de belirti yok yarın kontrolüm var bakalim ne diyecek doktorumuz
Elifnkaya Ben simdi gidiyorum hastaneye vaginamda çok baskı var yuruyemiyorum kasıklarım daha ağrıyor en azından bı baktırmak istiyorum
Elifnkaya Bebeğin gulagaci bebeğin başı aşağı baskı yapıyormuş ama hiç acilmam yoktu nst bağlandım 4 saat sonra tekrar gel dedi alttan muayene etti. 4 saatte bir geliceksin açılman olana kadar dedi eve geldik şimdi tekrar gidiyoruz nişanım geldi sanırım kanlı mukus vardı ama sancım yok şu anlık