Bizde cumartesi 40 olucaz 😣 bugun gittim sancı vs çıkmadı. Cumartesiye kadar gelir diye umuyorum 🙏🏼 gelmezse bizde nekadar bekleriz naparız doktorumla konuşup karar vericez. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun canım anneler. Onların bi vakti saati var ne bir dk erken ne bir dk geç Rabbim biliyor😊 sağlıkla alalım kucaklarımıza bizi şimdiden strese sokan minnaklarımızı 🤣 sonra bi ödeşelim totolarını ısırarak 🤣 bence güzel fikir🧐