Doğumuma 1 hafta kala spinal ile genel sezeryan arasında kalmıştım bel agrısı yaşayan biri olarak spinal gözümü korkutmuştu ya daha çok agrım olur ve kalırsa diye (ihtimal var neticede) baş agrısıda cabası. Son gün genel aNeztesi olmaya karar verdim yaşadığım en kötü günlerin başı o gün sanırım 😔 1 hafta oldu hala 2 adımı zor atıyorum dikiş acım çok fazla sırt agrılarım kudurmuş gibi organlarım resmen saga sola hareket ediyor merak ediyorum benim gibi ağır geçiren var mı? Tam olarak bu dikiş acısı ne zaman geçer yürümeye net başlarım😔