Ay kizlar hiç doğuramayacagimi zannediyordum ama bi baktim dogurmusum 😅 8 Ekim gecesi tam 40 haftama girdiğim gün suyunun gelmesiyle hastaneye koştum:) aslında sancılarını evde karşılamak istiyordum ama suyum gebelik boyunca fazla olduğu için doktorum suyun gelirse vakit kaybetmeden gel emisti o yüzden yarim saat içinde evden çıktık. Suyumun gelmesi ayrı bi komediydi zaten, gece 1.30 a geliyordu gözümden uyku akıyordu yatsam da uyusam diye ölüyordum eşimde koltukta uyuyakalmış ona hadi gel yatagimiza yatalım derken altimin işlendiğini hissettim dedim kalk kalk işiyorum yardım et bxjxjxjxjs halbuki suyum geliyormus bi süre emin olamadım çünkü son günlerde altıma kaciriyordum🥲 simdi de düşünüyorum anlamayacak bir sey yokmus aslında belli oluyor ben inanamadigim için anlamakta güçlük çekmişim galiba 😅 neyse hemen bi depent taktım abdest aldım meryem suresi okudum o arada bi sanki girdi hali hazırda da 5 cm acıktığım olduğu için doguruyorum zannettim. Eşime dedim aha geliyo bebek çabuk çıkalım arabada da kasılma geldi dedim geciktik arabada doğurmak istemiyorum. Eski bi gaza bastı 15 dakikalık yolu 5 dakikada gitmişiz. Dogumu bu kadar kolay olacagini sanan zavallı ben hdjdjdjs komedi gerçekten. Neyse ilk doğumun günahı olmaz 😁 hastaneye vardım hemen nöbetçi ebeler ilgendiler acıktığım hala 5 cm di. Saat 4 oldugunda sadece 6.5 cm me cikabilmistim o kadar kasilmaya neden acilamiyorum diye moralim çok bozuldu, zaten adet sancısı çok çeken biriydim ama kasilmalarin böyle olacağını bilmiyordum yani 🥲 ama kasilma geldikce nefes egzersizleri yaptim ebem (Allah ondan razı olsun çok ilgili ve tatliydi) endorfin madajibyaptib sıkk sık ve esime de öğretti. Onlar rahatlatıyor gerçekten, eşim hiç başımdan ayrılmadı benle beraber sanci çekti zavallım 😅 artık sancilarimin arası kesilmiyordu ebem son nst ni doktoruna atalım çağıralım artık gelir heralde derken doktorumun sesini duyduk. O an o kadar heycanlandim ki🤭 geldi açılmama bakarken bana ıkın dedi noluyo hocam ne ikinmasi dedim ben şok 😅 doguruyorsun hali gelecek bebegin dedi o an o kadar yorgundum ki onları demesine rağmen umudum tukenmisti heralde yapamayacağım dedim sezaryen düşünmeye baslayacaktim. Neyse o ara annemlere haber vermediğim geldi aklıma eşime dedim hemen annemleri ara, zaten öyle hayal etmiştim sanci çekerken annem kardeşim yanımda olsa daha da stres olacaktım, çünkü dayanamazlardi biliyorum 🥲, odada yatar pozisyonda birkaç kere ikindimayaga kalkmak çömelmiş istedigimi söyledim hemen kaldırdı doktorum comeldim kalktım doktorum son bi kontrol etti hemen doğum haneye gidiyoruz dedi o ara bende yok hafızamdan silinmiş asansöre bindiğimiz doğum haneye girdiğimi hatırlamıyorum, çakalın kenarlarından tut dedi doktorum ayaktaydim daha cokelerek çatala tutunarak ikindim bir kaç kere sonra esimin yardımıyla çatala çıktım o kadar yorulmustum ki Artık ısınacak gücüm kalmamıştı çünkü zaten uykusuzdum doğumdan önce ama son kez hadi ikin ver bebeğini bana dedi doktorum, bu arada da ebe ve esimde karnıma bastiriyorlardi bi kesi attı doktorum yortilmayayim diye irkildim ama acısını hissetmedim bile ne olduğunu anlamadan bi baktim bebeğim doktorun ellerinde 🤭 hemen göğsüme yatırdılar bebegimi bi beş dakika kaldı orda doktorum plesentayi çıkarana kadar ciğerlerim cennet kokusu dolmuştu oglumla tarifsiz bi duygu kucağımda olduğuna inananmadim bi süre artık karnımda değil kollarımda olacaktı bebegim🥰 daha sonra kucagimdan aldılar bebegimi eşim kordunu kesecekti doktorum doğal doğumu desteklediği içi kordunu gec klempledik, sonra dogumhaneden çıktık ailem gelmisti onları görünce duygulandım çok ağladım, odaya geçtik inanamiyordum saat 6.33 te bebegim kollarimdaydi doktorum çok güzel bi doğum gerceklestigini söyledi bana tabi o an kolay gelmemdi ama burda daha çok snaci çekenleri filan okuduğumu hatırlayınca hak verdim çok şükür hayalimdeki gibi bi digum olmuştu, rabbim isteyen herkese nasip etsin 18bgunluk oldu bebeğim vaktin nasıl geçtiğini bile anlamamisim:) inşallah okuyanlara umut ve motivasyon olur artık happy kidsteyim ama girecek vaktim olmuyor 😅 rabbim okuyanlara benden daha da güzel doğumlar yasatsin 🤲