Minikkedisila Kızlar çalışabilir raporu 32+0 da mı alınmalı? Yoksa 32+1 ,32+2 de de alınabilir mi? Bir de Esenyurt Beylikdüzü Bahçeşehir çevresinde bir hastane veya tıp merkezi biliyor musunuz en uygun fiyatlı yerden almak istiyorum malum her şey çok pahalı
Esinti123 Minikkedisila 32+0 da izne ayrılma hakkını elde ediyosunuz. Dolayısıyla 32+0 da izinli sayılacağından doktor raporuda bu gün de olmalı.
teacherozlem Benim de bu konuda bir sorum var mesela biz 38 haftalık doğum yaparsak kalan 2 haftamız doğum iznimize ekleniyor mu acaba
Esinti123 teacherozlem toplamda 16 hafta izniniz var. 8 hafta dogum öncesi 8 hafta dogum sonrası. Doğum öncesinden kalan tüm izinler dogum sonrasına aktarılır. Yani 32 haftalikken izne ayrıldığınızı ve 38 haftalıkken dogum yaptığınızı varsayarsak dogum sonrası kullanabileceğiniz izin haftası 10 haftadır :)
isimyazmakzorunlumu Esinti123 ya bu kesin mi? Daha dün tam tersini okudum. O iki hafta yanar diyorlar.
teacherozlem Esinti123 aaa süper yani o iki haftada ekleniyor peki bunj hastane mi bildirmeli 38de doğum oldu diye mesela ben şimdi 29 haftalığım doktor erken ayrılmam için 30 gibi gösteriyor çok zor geçiyor hamilelik zaten 38de alacağız dedi o zaman ben bir hafta kaybetmiş mi oluyorum
Esinti123 isimyazmakzorunlumu nerde okudunuz bilmiyorum eminim. Kullanamadığınız tüm izinleri dogum sonrası kullanıyorsunuz.
Esinti123 Hastane bildirmez. Siz doğum yaptığınızda dogum belgenizi kuruma ibraz etmeniz gerekiyor. Doğum izniniz 32 haftalikken başlar. Fakat doktor gerekli gördüğünde 32 haftadan önce size geçici iş görmezlik raporu düzenleyebilir. 30 haftalikken izne ayrilacaksaniz 2 hafta geçici iş görmezlik raporunu kullanırsınız 32 haftalikken analık izni başlar. 38 haftalikken dogum yaptığınızı da düşünürsek yine doğumdan sonra 10 haftalık izniniz kalır :)
Minikkedisila Bir sorum daha olacak benim ama , doktordan çalışabilir raporu aldıktan sonra 37. Haftaya geldiğimde tekrar doktora gidip iş göremez raporu mu almam gerekiyor? Yoksa otomatikman zaten çalışamıyor muyum
tulaye Minikkedisila rapor üzerinde hangi tarihe kadar çalışabilir olduğun gözüküyor muhtemelen otomatik oluyordur
Esinti123 Minikkedisila tabi tekrar doktor raporu almanız gerekiyor. 32 haftalikken alacağınız rapor dogum öncesi calisabilir raporudur. 37 haftalikken alacağınız rapor ise iş görmezlik raporu olacaktır.