Mimooooza Kizlar doktor bana 13+4te kesin kiz bebegimin olacagini soyledi, sizde sonradan degisiklikler oldu mu? Benimde degisme sansi varmidir acaba? Bir kizim var, bide oglum olsun istiyorumda🙈
Seyma_dogruer2748 Aynı şekilde benimde bir kızım var ikinci erkek olsun diye çok istedim doktor banada koz dedi ayrıntılıdada 20. Haftada koz dedi sağlıkla vaktinde gelsinler ins şimdi 21 haftalık olduk siz ayrıntılıyı bekleyin orada kesinleşir birde özeldemi dediler