Kucuk_melegim Kizceler bugün şeker testim vardi sabah 10 da 50 gram şeker yüklemesi yaptilar 11 de kan verdm ve eve gittiğimde saat 12 olmuştu babamın şeker ölçme aleti var onunla kandan şekerime baktık ve 80 çıktı 🤔 inşallah yarin sonclarimda da böyle çıkar
Deletedmom_51 Kucuk_melegim bana da 75 ml dediler ama daha iki hafta kadar Var. O içeceğin tadı nasıl ? İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın
Halime90 Kucuk_melegim özel hastane de mi yaptırdnz sonuçlar çkmış olabilir e nabızı kullanıyor musunuz
serdemgunes Deletedmom_51 bana bugün 75ml yaptılar devlette içeceği verdiler içmeden kan verdim içtim 1 saat sonra kan verdim 1 saat sonra tekrar verdim çok şükür temiz çıktı
2347 Ben yaptrip yaptrmama konusunda kararsızım etrafımdaki herkes yaptrma gerekli değil diolar çocuk doğduktan sonra sorun oluşturablr diolar doktormda zorunlu değil annenin izni olursa yapiorz dio
SemaArin Kucuk_melegim İLK 50 MG 180 ÇIKTI 100 MG İSTEDİ ONDADA SAAT 194 SAAT 153 SAAT 95 çıktı sınırda diyetisyene görün dedi