Selenlikli Kızlar selam 15+1 oldum hala mıdem bulanıyor ılaclar etkı etmıyor bıktım artık bu durumdan nezaman gecıcek ☹️☹️
Dilenkk Offff sormaaaa 😓 30 haftalığım ve hala ilaç kullanmazsam kusuyorum. Bugun kendimi deneyeyim dedim. Prilam kullanıyordum içmedim ve ne yediysem çıkardım. İnşallah seninki geçer