Tubatgn canım doktordan geldim de yemek falan anca yazdım kusura bakma 😌 doktorum belirtilerin muhtemelen magnezyum dan kaynaklı olduğunu söyledi yine de aklımızda soru işareti kalmasın pazartesi tekrar gel usg ye bakalım dedi randevu verdi ama zaten bu haftalar da rahim kendini doğuma hazırlamaya başladığı için kısa ve düzensiz kasılmalar olabileceğini söyledi , bebekte artık büyüdü dönüyor hareketleri daha da sertleşti o da kasılma yapabilir dedi , benim ayaklarım da uyuşma da olduğu için yüksek ihtimal magnezyum eksikliği var dedi magnezyum başlayacağız pazartesi de usg ye gireceğim 😌