Caggllaa Anneler merhaba gebeliğimin 7+4 indeyim ve idrar tahlilimde yüksek enfeksiyon çıktı , bu ilacı verdi doktor ancak hiç kullanmadım açıkçası korktum da kullnan var mı ?
iremkarademiir Caggllaa ben kullandım canım 28. Haftamda bence kullan çünkü enfeksiyon erken doğum riski yapıyor tedavi etmedikçe ilerler sonrasın da çözümü daha sıkıntı olur zaten bebeğe zararı olsa doktor vermez. Belki zararı varsa bile enfeksiyon kadar değildir
Melek1dzr Caggllaa Gebelik icin bir sakincasi yok ama bende ishal yapti doktorum kullanmayi bırak dedi