Aysenur426868 Zeyseee abo az önce biri bana cinsiyet tahminine kız dedi ve sezaryanim bide haftasında almazlar ya zaten eğer erken doğarsa yandık kizlar öylemi olurmuş
Baymehal Zeyseee benim etrafımda hep öyle ya erkek 41 haftaya kadar gördü ben kız doğurdum 38+5 de gititm hastaneye
ezgikrby Zeyseee ben de hep böyle duyuyorum hep öyle de oluyo gerçekten 😂 40 haftayı gören de vardır mutlaka ama çok nadir bence
gizemkarla Zeyseee hurafe bunlar tıbben böyle birsey yok arkadasımın kızı 42 de dıgerıde 41 de dogdu hatta hala gelmıyordu doktor aldı
Zeyseee ezgikrby Doktora sordum yok öyle birşey dedi ama kime dediysem kızsa erken gelir dedi bende bilemedim
ezgikrby Zeyseee doktor tabi bilimsel olarak bakıyo 😂 bizim duyduklarımız koca karı hurafelerinden sjdjjd
Karadasesra Zeyseee inşallah öyle değildir çünkü o kadar uzun süre taşıyamicam galiba oğlumu 😀 yoruldum ağrılarımda arttı 34 haftadayım
OksijenliSu Zeyseee vallaaa oğlum 39.haftaya girer girmez doğmuştu. Şimdiki bebeğim ise kız ve 38+4üz. Hala bekliyorum ne zaman gelecek diye. 🥴🙄
Adenssmom Zeyseee katılmıyorum doktorum bile dedi kız bebek erken doğar derler inanma öyle bisey yok diye 😂 çevremdeki herkes de son an’a kadar bekledi bende 40 ı devircem 3 gun sonra 🤭
Zeynepsen Zeyseee kızımı 41. Haftada suni sancıyla başlayip sekiz saat sonra sezeryanla doğurdum gelesi hiç yoktu zorla geldi resmen