gulagaci Arzuozer bende 2 gün oldu içiyorum ama aşırı migde yanması yapyor brakicam diğer kontrole gitmeme dkktorra soylycem baklm ne dkycsk bide migde bulantısı yapyor içince sizde de olyor mu
Arzu_uu Arzuozer bagırsakları çok hızlı çalıştırdığı kesin bende 5 gün önce enfeksıyon sebebiyle antibıyotik kullanmaya başladım çok şükür temiz çıktı sonuçlar ama kullandığım sürede tuvalete sık sık gıttım kabızlıgım vardı bu sayede geçmiş oldu
Nesli3504 Arzuozer banada var dediler sonra bidahada bişey demediler diğer tahlillerde acaaba geçtimiki
Nesli3504 gulagaci yok olmadı ama ben gece yatarken içip öyle yatıyorum tuvalete gitmemeö gerekiyo çünkü bi kaç saat
gulagaci Arzuozer eğer kullanıyorsanız antibiyotiktendir daha önce de kullanmıştım o zaman da istifardan acile gittim dedi antibiyotik yapyor migde bulantısı dedi braktirmisti aradan zaman geçti doktor yine verdi kullanablrm diye aldım ama yine aynı yan etki
Arzuozer Arzu_uu ben de gebeliğin başından beri kabızlık vardı şimdi doğuma son 10gün kaldı enfeksiyon çıktı ilacı verdi bugün çok sık çıktım tuvalete suyu da çok içiyorum o da etkilemiş olabilir mi
Zeynppppp Bende 1 hafta önce enfeksiyon çıktı bi toz antibiyotik kullandım okadar geçtimi bilmiyorum ya nefen oluyor bu enfeksiyon hiç başıma gelen bişi değildi