Sydsnl Selamlar arkadaşlar. 29+4 hamileyim . Sol göğsümün altında batma oluyor ama bebek tekmesi ya da kaburga gibi değil. Sanki dışardan etim ya da derim tahriş olmuş iğne batması gibi acıyor çok canımı yakıyor bu gibi bir durum yaşayan var mı.
Arzuozer Sydsnl bebek büyüdükçe rahim genişliyor ve bu da mideye baskı yapıyor bu baskı sancı yapıyor olabilir bende öyle olmuştu ki hala ara ara oluyor korkmayın
Sydsnl Arzuozer çok teşekkür ederim. Valla sürekli acıyan yere bakıyorum bişey tahriş mi etti yara ya da kızarıklık var mı diye öyle acıyor çünkü
Umm2023- Bebek kasıldığında deri genişliyor yumruk gibi bişey oluyor benim doğuma kadar olmuştu inşallah sizde olmaz