Kızlar 39. Haftadayız yani 38+2 bebişimin kafası aşağıda ama henüz doğum kanalında değil ve bugün kontrolde doktor doğum belirtin yok dedi bebekte iri gidiyo normal zor olabilir böyle giderse haftaya sezaryenle alırız dedi sizce normal doğumu başlatcak egzersizler yapmalı mıyım beklemeli miyim ne gibi şeyler yardımcı olur mesela normal doğuma 😌