RehoGelin Ben troid yüksek olduğu için ilaç kullanıyorum. Şimdi troid kontrolü için kan vermeye gitcem ama ilacı içip mi gitcem?
Sinemm RehoGelin bende kullanıyorum biraz önce gittim ilaç icip gittim 8 aydır öyle gidiyorum sorun olmuyor.