Sahinur Sevgili anneler ve hamişler içinizde bu ilaçları halen kullanan var mı yada bunları kullanarak doğum yapan..25 haftalık hamileyim kasılmalarım var diye doktorum kullandırtıyor ama bebeğe etkisi olacak mı merak ediyorum
Yesimm95 Ben 24 haftalıkken başladım şuan 34 haftaya giriyorum hala kullanıyorum. Doktorum bir zararı olmaz dedi. Beni de çok rahatlattı o yüzden devam ettik doğuma kadar kullanacağım sanırm (nidicard)